Marketing

Pentru o cat mai buna desfăşurare a activităţii câteva măsuri sunt absolut necesare pentru clubul sportiv :

marketing

  • asigurarea conditiilor optime de pregatire a sportivilor
  • creşterea gradului de interes a sportivilor prin asigurarea de conditii moderne de pregatire şi refacere
  • promovarea a cât mai multor sportivi valoroşi la loturile olimpice şi naţionale
  • continuarea acţiunilor de selecţie atât din mediul urban dar în special în mediul rural, insuficient exploatat
  • intensificarea muncii de îndrumare şi control în cadrul secţiilor pe ramura de sport
  • stimularea materială rapidă, în urma rezultatelor obţinute, atât a sportivilor cât şi a colectivului tehnic
  • îndrumarea şi susţinerea sportivilor în activitatea şcolară şi universitară pentru diminuarea fenomenului de abandon al activităţii de performanţă
  • participarea antrenorilor la cursuri de perfecţionare şi la strategii de pregătire metodice dar şi la sesiuni ştiinţifice organizate pe plan local, naţional şi internaţional
  • participarea la competiţii sportive cuprinse în calendarul sportiv naţional al Fedaraţiilor Naţionale
  • organizarea de competiţii proprii, de tradiţie
  • acţiuni pentru prevenirea şi combaterea violenţei în sport şi promovarea fair-play-ului
  • organizarea de acţiuni de informare şi de educare anti-doping cu sportivii, antrenorii şi medicii
  • menţinerea continuă a comunicării clubului cu Federaţiile Sportive Naţionale, Asociaţiile Jumarchet1deţene şi celelalte cluburi sportive
  • continuarea bunei colaborări cu Administraţia Publică Locală
  • menţinerea unei bune colaborării cu reprezentanţii mass-media şi informarea acestora cu privire la performanţele clubului şi a sportivilor
  • atragerea de noi resurse financiare, al unui număr mai mare de sponsori dar şi de susţinători, în vederea realizării de venituri proprii
  • gestionarea eficientă a resurselor financiare astfel încât la sfârşitul fiecărui an clubul să îşi încheie activitatea financiară fară datorii în primul rând faţă de sportivii săi dar şi faţă de alte persoane şi instituţii
  • menţinerea, reabilitarea, perfecţionarea şi modernizarea bazei sportive
  • refacerea site-ului clubului sportiv
  • promovarea perfaffiliate_marketingormanţelor prin toate mijloacele mass-media şi new media
  • crearea unei strategii de comunicare prin tehnici de relatii publice
  • plasarea clubului sportiv si nu doar a clubului de fotbal in centrul interesului public
  • organizarea de vizite ale clubului pentru starnirea interesului public
  • vizitarea scolilor, a elevilor si informarea acestora cu privire la beneficiile sportului
  • organizarea de evenimente destinate publicului larg pentru educarea si indreptarea acestuiacătre sport